Utilitatea unui service de calitate

Oferim garantie pentru orice operatiune efectuata !

 

Reparatii, service si intretinere echipamente de copiere Konica Minolta, Develop. Canon etc.

 

Telefoane dispecerat: 021 224 66 74, 0722 558 940

Generalitati:
Copiatoarele sunt echipamente care au la baza subansamble mecanice si electronice formate din sute de piese; deci este normal ca din cand in cand macar una din aceste parti componente sa se strice.
Ce este de facut in acest caz? O varianta ar fi sa cautati pe internet un manual de service, sa identificati singuri problema si apoi sa reparati sau sa inlocuiti componenta defecta.
O alta varianta ar fi sa cereti ajutorul unei firme specializata in service copiatoare. Probabil ca 99% din utilizatorii de copiatoare vor apela la a doua varianta.
In primul rand, asa cum am spus mai sus, copiatoarele sunt echipamente complexe ce au la baza foarte multe componente si este crucial sa identificam exact cauza defectului.
O firma specializata in service copiatoare are marele avantaj ca beneficiaza de oameni instruiti special in acest sens cu o vasta experienta in domeniu si care beneficiaza de suport direct din partea producatorului.
In al doilea rand exista riscul ca in momentul in care incercati sa reparati o componenta sa stricati altceva si in cele din urma veti ajunge sa apelati tot la o firma specializata . In acest caz interventia va fi mult mai costisitoare.
In cazul unei defectiuni este posibil sa trebuiasca sa inlocuiti o piesa sau un subansamblu. In general este destul de greu sa gasiti in comert o anumita componenta. O firma de service va identifica imediat codul componentei defecte si, in cazul in care nu o are in stoc, va lansa o comanda direct producatorului.
Pentru a preveni din timp defectiunile, firmele de service copiatoare oferta abonamente pentru revizii periodice pentru intretinerea si mentenanta echipamentelor. Aceasta varianta in general nu este costisitoare si beneficiati de urmatoarele avantaje:

- Prin revizii periodice va asigurati functionarea fara probleme a copiatorului in timp, deci activitatea de copiere nu este intrerupta.
 - In cazul unei defectiuni veti avea prioritate in fata unui client care nu are incheiat un astfel de contract
 - In functie de tipul abonamentului veti achita doar pretul componentelor inlocuite nu si al manoperei
 - In cele mai multe cazuri veti beneficia de preturi reduse la consumabile: toner, cilindru sau unitati imagine, developer, etc.
 - In functie de tipul contractul exista posibilitatea de extindere a garantiei, in cazul in care optati pentru un abonament de service extins la achizitionarea echipamentului de la firma noastra.