Cele mai bune servicii din reteaua Konica Minolta
Reparatii, service si intretinere echipamente de copiere Konica Minolta, Develop etc.
O constatare, cu curatare prin aspirare, incepe de la minim 20 de Euro, fara TVA.
Telefoane dispecerat: 021 224 66 74, 0722 558 940

 

Generalitati:
Copiatoarele multifunctionale sunt echipamente care au la baza subansamble mecanice si electronice formate din sute de piese; deci este normal ca din cand in cand macar una din aceste parti componente sa se strice.
Ce este de facut in acest caz? O varianta ar fi sa cautati pe internet un manual de service, sa identificati singuri problema si apoi sa reparati sau sa ilocuiti componenta defecta.
O alta varianta ar fi sa cereti ajutorul unei firme specializata in service copiatoare. Probabil ca 99% din utilizatorii de copiatoare vor apela la a doua varianta.
In primul rand, asa cum am spus mai sus, copiatoarele sunt echipamente complexe ce au la baza foarte multe componente si este crucial sa identificam exact cauza defectului.
O firma specializata in service copiatoare, asa cum este firma Teo Copier srl, are marele avantaj ca beneficiaza de oameni instruiti special in acest sens, cu o vasta experienta in domeniu si care beneficiaza de suport direct din partea producatorului.
In al doilea rand exista riscul ca in momentul in care incercati sa reparati o componenta sa stricati altceva si in cele din urma veti ajunge sa apelati tot la o firma specializata. In acest caz interventia va fi mai costisitoare, numarul de piese sticate fiind mai mare.
In cazul unei defectiuni este posibil sa trebuiasca sa inlocuiti o piesa sau un subansamblu. In general este destul de greu sa gasiti in comert o anumita componenta. O firma de service va identifica imediat codul componentei defecte si in cazul in care nu o are in stoc, va lansa o comanda direct producatorului.
Pentru a preveni din timp defectiunile, firmele de service copiatoare oferta abonamente pentru revizii periodice pentru intretinerea si mentenanta a echipamentelor multifunctiop nale. Aceasta varianta, in general, nu este costisitoare beneficiind de urmatoarele avantaje:
- Prin revizii periodice va asigurati functionarea fara probleme a echipamentului in timp, deci activitatea de copiere nu va fi intrerupta.
 - In cazul unei defectiuni veti avea prioritate, la interventie, in fata unui client care nu are incheiat un astfel de contract.
 - In functie de tipul abonamentului contractat veti achita pretul componentelor inlocuite, cu o reducere de pana la 50%.
 - In cele mai multe cazuri veti beneficia de preturi mult reduse la consumabile: toner, cilindru sau unitati imagine, developer, etc.
 - In functie de tipul contractului de service exista posibilitatea de extindere a garantiei de pana la 5 ani.